Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Είμαι..



..οτι πιάνεις...!

Πιάσε με καλα!

7 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μωρέ ωραία θα ξεχειμωνιάσουμε φέτος...

takis είπε...

Οτι αγγίξουμε τελικά..
με χέρια και μυαλό..


ΥΓ Τώρα, αν θα ξεχειμωνιάσουμε καλά που λέει ο Ασκαρ..δεν ξέρω..θα δείξει..
Μάλλον για βαρυχειμωνιά το βλέπω ...αλλά εμένα μ'αρέσει ο χειμώνας..κοντά στο μαγκάλι..

Hδονικά Μοναχική είπε...

Mμμμμ καθήστε κοντά να σας βλέπω.

Unknown είπε...

Ενήδονος και ενώδυνος συμφυής του κόσμου.Επιθυμία γεμάτη πίκρα, λοιδορίες, ανακάλυψη.Ο γάρ μετρών το πάθος σπιθαμή με σπιθαμή.Μμμμμ εδώ κοντά μου...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μόνο οπτική επαφή θέλεις ηδονικιά μου;

Ανώνυμος είπε...

Άλλο τίποτα δεν είμαι δηλαδή? Μόνο σάρκα?

Καλή σου αρχή αν και λίγο μπερδεμένα μας τα λες.

ενοχες διαδρομες είπε...

Το άγγιγμα της σάρκας ξυπνάει το συναίσθημα... μεγαλώνει τον έρωτα και μπορεί να χαρίσει ακόμη και αγάπη.

Καλό μήνα.

ΥΓ. Εξαίσια μουσική και σκίτσα. Επιτέλους, κάτι εκπλεπτισμένο...